top of page
hero banner.png

איך הליווי עוזר? עדות אישית


"...החלטתי להתחיל בלווי אחרי שלא מצאתי מזור לבעיה רפואית כרונית המלווה איתי כבר 20 שנה. להפתעתי אני מגלה שהבעיה הזו היא בכלל לא הבעיה, תחתיה צפות ועולות אמונות שגויות, עולמות אשלייתיים שנאחזתי בהם כאמת, ממש תוהו ובוהו אצלי. לאט לאט אני מפרקת דרך ההגיון וההבנה את כוחם ההרסני עליי....

אני גם לומדת לא לפחד, הפחד הוא מרוקן אנרגיה מספר אחד אצלי, הפחד, הוא ארון קבורה.

הנה הכוחות אצלי וההבנה שהפחד הוא המצאה מוגזמת של המוח, הרגל אוטומטי, מנגנון הגנה מיושן, "


רגע לפני שתקראו את העדות המלאה שלה, אני רוצה להציג את הצד שלי.

סיגל (שם בדוי) פנתה בגלל כאבים שבאים בגלים, מהם היא סובלת כבר שנים. היא הייתה בלחץ, סבלה מחשיבת יתר ומבלגן בראש.

היא התחילה בתוכנית ליווי. בשלושת השבועות הראשונים היא נעזרה בי כמעט מדי יום.

בהדרגה החלו להיווצר רווחים של יומיים שלושה. לאחר חודש היא שאלה "מתי כבר אוכל להתמודד בכוחות עצמי?". התשובה הגיעה אחרי חודש נוסף בו היא לקחה תוכנית מיקוד הכוללת פגישה וליווי.

לאחר חודשיים של ליווי אישי היא מרגישה שהיא יכולה לטפל בעצמה באופן עצמאי.


הליווי כלל הסברים על מה שקורה לה, הכוונה למאמרים ולתרגילים שעוזרים להבין וליישם את המידע. עסקנו במערכות יחסים עם אחרים, בקריירה, משפחה, תפיסה עצמית, בפירוש חלומות- בכל מה שהעסיק את מחשבותיה.


טיפול בשיטת הנאו הומנולוגיה הוא טיפול עצמי. המפגשים עם מטפל הם בעיקר לצורך קבלת מידע וכלים, אבל היישום שלו תלוי לגמרי במטופל.

תוכניות הליווי שלנו נועדו לתת מענה ליישום המידע. הנגישות לעזרה לפי הצורך גם מקלה על התהליך וגם מזרזת את ההתקדמות שלכם. בפועל אתם עושים יותר עבודה ומרוויחים מזה.


במקום לשלם על חודשיים של מפגשים אישיים בעלות של 2,800 ₪, סיגל שילמה 1,200 ₪ וכבר מרגישה מוכנה לעשות הפסקה ולהמשיך בכוחות עצמה.


היא ביקשה להישאר אנונימית והסכימה לחלוק עמכם את החוויה שלה.


"אם היו אומרים לי בגיל צעיר שהצלחה, כסף, הן רק מילים ללא מציאות, אם רק היו מלמדים אותי שאושר והגשמה הם סתם רעיונות חסרי בשר, הייתי אולי יותר שקטה, פחות מנסה להשיג משהו, לתקן.


לפני כמה שנים נסעתי בכל העולם לחפש משמעות לחיים, רציתי להבין מה זאת אהבה, חייתי כמו קפיץ, האנרגיה אז הייתה גבוהה. באחד ממסעותיי קראתי משפט יפה שמלווה אותי עד היום ; דבר אחד הוא לדעת על הגיבור, ודבר אחר הוא להיות הגיבור.

אם יש משהו שאני לומדת עכשיו בליווי של נטע פיש בשיטת הניאוהומונלוגיה, הוא שהכל מתחיל ונגמר בראש.

החלטתי להתחיל בלווי אחרי שלא מצאתי מזור לבעיה רפואית כרונית המלווה איתי כבר 20 שנה. להפתעתי אני מגלה שהבעיה הזו היא בכלל לא הבעיה, תחתיה צפות ועולות אמונות שגויות, עולמות אשלייתיים שנאחזתי בהם כאמת, ממש תוהו ובוהו אצלי. לאט לאט אני מפרקת דרך ההגיון וההבנה את כוחם ההרסני עליי. אני לומדת שאין קשר בין דמיון ליצירתיות, נהפכו , ככל שרואים נכוחה את הדברים, היצירתיות פתאום מקבלת מימד חדש, לא ידוע, חד פעמי. אני יותר ויותר מבינה את המשפטים היפים שקראתי בצעירותי, כמו. ; לפני הארה- שמים כחולים הרים ירוקים, אחרי הארה - שמיים כחולים הרים ירוקים. כלומר לא משנה הסיטואציה החיצונית , אלא איך נבחר להתייחס ולהגיב אליה.

אני משנה דפוסי חשיבה, ממש כמו גמילה מהתמכרות, אני מחליפה מחשבות שליליות במחשבות בונות, מקדמות.

בעקבות הפינוי הזה, לפתע נולד בתוכי מקום חדש ואני רואה ניצנים של רצון אמיתי שלא ידעתי על קיומם, או שלא ראיתי. הדבר דומה לעבודת מירוק איטית ושקטה. אין מה להמציא או לחפש, הכל נמצא בתוכי, ואני לומדת לזהות ולגדל את זה.

אני גם לומדת לא לפחד, הפחד הוא מרוקן אנרגיה מספר אחד אצלי, הפחד, הוא ארון קבורה.

הנה הכוחות אצלי וההבנה שהפחד הוא המצאה מוגזמת של המוח, הרגל אוטומטי, מנגנון הגנה מיושן, חודרת כל תא, ומי שמעיז מגיע, יותר מזה מי שמעיז להיכשל ולטעות - חי !!!

ונכון שהכל מילים, כיוון שבאמצעותם אנחנו מתקשרים, אבל נסו לקרוא בין השורות על החוויה הרגשית אותה אני כותבת. ונדמה לי שאם הנאה כרוכה בכל תהליך, הרי זה הדבר "


תודה לסיגל.

מתחילים לטפל בלחץ של עצמכם

 קורס בסיס דיגיטלי חינמי

brain bulb 2.png

איך ללמד את המוח לצאת מהלחץ

קורס אונליין שתוכלו לקרוא ולעבוד עליו בכל מקום מהטלפון או מהמחשב

הקורס פתוח ללא הגבלה

שווה ערך ל-8 טיפולי נאו

טיפול עצמי בקצב ובזמן שנוח לכם

מיילים מלווים עם המלצות לשלבי הקורס

ניוזלטר וובינר שו"ת חודשי בנושאי הקורס

חשיבת יתר – למה היא קורית ואיך זה קשור ללחץ

למה הפער בין הרצוי למצוי מייצר אצלינו מחשבות שליליות

כלים לזיהוי פערים שמייצרים אצלכם לחץ, כולל דוגמאות של מטופלים ושאלות מנחות לעבודה עצמית

בקורס תקבלו מידע לגבי יסודות העבודה עם לחץ וכלים להתמודדות עם לחץ יומיומי

לאחר ההרשמה, יישלח אליכם מייל עם לינק לעמוד ההצטרפות לקורס

bottom of page