top of page
hero banner.png

מה קורה כשאת יוצאת לדייט שלא בא לך עליו?


הפוסט הזה נכתב בעיקר עבור אלו מכן שנמאס לכן מדייטים לא מוצלחים עד שכבר פשוט לא בא לכן לצאת.

את ההסבר הזה יצא לי לתת כבר מספר פעמים לא מבוטל. מסתבר שרבות מגיעות למצב שהן יוצאות לדייטים עם הרגשה לא חיובית במיוחד.

לכולנו יש פעולות שאנו מבצעים גם כשלא בא לנו: לשטוף כלים, ללכת לעבודה, להגיע לחתונה של חברה. אנחנו עושים פעולות אלו כי הרווח מהתוצאה הוא די ברור: הכיור יהיה נקי, המשכורת תשולם, תימנעי מהרגשה לא נעימה מול החברה לשנים הקרובות.


אם הגעת למצב שהרווח שלך מיציאה לדייטים הוא רק המחשבה שאת עושה משהו בשביל למצוא זוגיות, אז אני מבקשת ממך לעצור רגע. תבדקי אם את באמת מרגישה תחושה של התקדמות לקראת המטרה, או שהמוח שלך אומר לך את המשפט הזה ובפועל ההרגשה יותר קרובה לתסכול. ההרגשה היא המדד המדוייק יותר עבורך. כלומר, את לא באמת חושבת שזה מקדם אותך, אחרת היית מרגישה כך. את פשוט חוששת יותר מההרגשה שתהייה לך אם לא תצאי לדייט. זה מה שנקרא: מן הפח אל הפחת.


ומה קורה בדייט עצמו?

אתחיל מההסבר על הצד השני. תארי לך שאת בצד השני. את נפגשת לדייט עם בחור שלא ממש בא לו להיות שם. אולי כי נמאס לו מדייטים או נמאס לו לעשות פוזות של מוצלח. מה את תרגישי שהוא משדר? תארי לך שאת דווקא באת מתלהבת. מה לדעתך הסיכוי שהוא יוריד לך את מצב הרוח? לא תגידי אח"כ – אני לא מבינה בכלל למה הוא קבע איתי? בשביל מה לבזבז לי את הזמן? ואם גם את תגיעי לא מתלהבת רוב הסיכויים שכיף גדול לא ייצא מהדייט הזה.

חוצמזה- לאיזו אישה בא להתאמץ על מישהו שמלכתחילה לא מראה עניין? מה גם שרוב הסיכויים שאם הוא במצב רוח רע הוא לא ייראה לך כמו המציאה הכי שווה בעיר.


ומה קורה איתך כשלא בא לך על הדייט? קודם כל זה מעיק עלייך עוד לפני, בכל מיני תחומים: מה ללבוש, על מה נדבר, מה כדאי להגיד ומה לא, ומה יכולת לעשות במקום הדייט שתקוע לך וכמובן שלל התסריטים השליליים על איך יהיה בדייט.

עכשיו, מצויידת במצב רוח לא משהו, את יוצאת לדייט מוכנה לאכזבה הבאה. המוח שלך עסוק בלחפש מה לא מוצא חן בעינייך. בעצם הוא מחפש הוכחות שיצדיקו את המחשבות שקדמו לדייט. זה מוח שאוהב להיות צודק. חכם הוא לא. זה כמובן אותו חלק במוח שאומר לך שאם לא תצאי לדייט את עלולה לפספס או לא תפגשי מישהו בחיים. אח"כ את עוד תחזרי הביתה ותחשבי שאולי את בררנית מדי או לא מספיק מושכת או שכל הגברים הם ...


אני לא יכולה לומר באופן וודאי שאין לך סיכוי להיפגש עם האחד בדייט שממש לא בא לך עליו. כבר היו דברים מעולם. אני מאמינה שיש יותר מאחד יחיד ומיוחד שמתאים לך. הזדמנויות באות והולכות ובהחלט יש חשיבות למצב הרגשי שאת נמצאת בו בזמן שאת נתקלת בהן. כשאת במצב רוח טוב את נמצאת בפלוס ותוכלי לזהות הזדמנויות שתואמות לפלוס הזה. מה שבטוח- דייטים לא מוצלחים בשרשרת מחזקים מומנטום של מחשבות שליליות. ככל שהמומנטום חזק יותר הוא יותר קשה לעצירה וזה מביא אותך להתנהלות בתוך לופ מתסכל.


אלברט איינשטיין הגדיר אי שפיות כחזרה על אותה פעולה שוב ושוב בציפייה לתוצאה שונה. הפעולה המדוברת היא לא יציאה לדייט, אלא היציאה אליו כשאת במצב רוח של התנגדות. פעולות מתוך מקום של חסר לרוב לא מייצרות תוצאות רצויות במציאות ורק מוסיפות עוד חוויות שליליות שמורידות לך את האנרגיה, החשק והאמונה. לפעמים כדאי לעשות הפסקה ולעצור את המומנטום.

מתחילים לטפל בלחץ של עצמכם

 קורס בסיס דיגיטלי חינמי

brain bulb 2.png

איך ללמד את המוח לצאת מהלחץ

קורס אונליין שתוכלו לקרוא ולעבוד עליו בכל מקום מהטלפון או מהמחשב

הקורס פתוח ללא הגבלה

שווה ערך ל-8 טיפולי נאו

טיפול עצמי בקצב ובזמן שנוח לכם

מיילים מלווים עם המלצות לשלבי הקורס

ניוזלטר וובינר שו"ת חודשי בנושאי הקורס

חשיבת יתר – למה היא קורית ואיך זה קשור ללחץ

למה הפער בין הרצוי למצוי מייצר אצלינו מחשבות שליליות

כלים לזיהוי פערים שמייצרים אצלכם לחץ, כולל דוגמאות של מטופלים ושאלות מנחות לעבודה עצמית

בקורס תקבלו מידע לגבי יסודות העבודה עם לחץ וכלים להתמודדות עם לחץ יומיומי

לאחר ההרשמה, יישלח אליכם מייל עם לינק לעמוד ההצטרפות לקורס

bottom of page